Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan diplomasi trafiği! İran ve Irak liderleri ile telefonda görüştü

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan arasında bir telefon görüşmesi gerçekleştirildiğini açıkladı. Görüşmede Türkiye-İran ikili ilişkilerinin yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran ile ABD arasında varılan mutabakattan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Türkiye’nin sürecin kalıcı barışla sonuçlanması için her türlü desteği vermeye hazır olduğunu ifade etti. Haberlerimizi Google’da Takip Edin En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin. Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyin Erdoğan ayrıca, müzakere sürecini sabote etmek isteyebilecek girişimlere karşı dikkatli olunmasının önemine işaret ederek, yeni dönemde bölgesel barışı güçlendirecek adımların…

Anlaşma sonrası ilk temas: Erdoğan Pezeşkiyan ile görüştü

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede İran ile ABD arasında varılan mutabakat ele alındı. ANLAŞMA SONRASI İLK TEMAS İran ile ABD arasındaki savaşın sona erdirilmesi için tarafların mutabakata varmasının ardından Erdoğan, Pezeşkiyan ile gerçekleştirdiği görüşmede anlaşmadan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan – AKP’li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığından yapılan açıklamada Erdoğan-Pezeşkiyan görüşmesine dair şu detaylar paylaşıldı: “Liderler, Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, İran ile ABD arasında varılan mutabakatın memnuniyet verici olduğunu, Türkiye olarak sürecin barışla…