Kamu bankaları reklama para yağdırdı

Kamu Bankalarının 2023 Yılı Harcamalarında Büyük Artış

Üç kamu bankasının 2023 yılı faaliyet raporları, reklam ve ilan harcamalarındaki önemli artışı gözler önüne serdi. Kamu bankaları, toplamda 3,7 milyar TL harcayarak 2022 yılına göre %70’lik bir artış kaydetti.

Halk Bankası Reklam Harcamalarında Lider

Halk Bankası, 2023 yılında 1 milyar 777 milyon TL’lik reklam harcamasıyla kamu bankaları arasında zirveye yerleşti. 2022’de 1 milyar 190 milyon TL harcayan banka, harcamalarını %50 artırmayı başardı.

Ziraat Bankası’nın Reklam Harcamalarındaki Büyük Artış

467 milyon TL harcayan Ziraat Bankası, 2023 yılında reklam harcamalarını 1 milyar 122 milyon TL’ye yükseltti. Bankanın reklam giderlerindeki %140’lık artış dikkat çekici oldu.

Vakıflar Bankası Reklam Harcamalarını Artırdı

Vakıflar Bankası, 2023 yılında reklam ve ilan giderleri için 856 milyon TL harcadı. Önceki yıla göre %53’lük bir artış gösteren banka, harcamalarını artırmaya devam etti.

Tadilat Harcamaları da Rekor Seviyede

Reklam harcamalarının yanı sıra kamu bankalarının bakım ve onarım giderleri de dikkat çekiciydi. Ziraat Bankası, 3,8 milyar TL’lik tadilat harcamasıyla öne çıkarken, Halk Bankası 237 milyon TL, Vakıflar Bankası ise 420 milyon TL bakım ve onarım harcaması yaptı.

Kaynak: Odatv.com

Related Posts

ABD’nin petrol sondaj kulesi sayısı azaldı

ABD’nin petrol sondaj kulesi sayısı azaldı

Milli Piyango’nun yeni oyunu “Hızlı On Numara” şimdi bayilerde!

Milli Piyango’nun “Hızlı On Numara” adlı yeni oyunu oyunseverlerle buluştu. 37 farklı ikramiye kategorisi bulunan “Hızlı On Numara”da, şans oyunları tarihinde bir ilk olarak 5 dakikada bir çekiliş gerçekleştiriliyor. “Hızlı On Numara”da oyunseverler yatıracakları tutarı kendileri belirleyerek kazanma şanslarını ve kazanabilecekleri ikramiye tutarlarını artırabiliyor!

Kredi kartı kullanırken bir kez daha düşünün: Sil baştan değişiyor

Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK), kredi kartı nakit avans limiti ve taksit sayılarında önemli bir değişikliğe gitmeye hazırlanıyor. SİL BAŞTAN DEĞİŞİYOR BDDK, kredi kartı limitlerinde değişikliğe gitmek için çalışmalara başladı …

Otomotiv devi lüks markası satışını değerlendiriyor

Otomotiv devi Stellantis, zayıf performans gösteren Maserati’nin satışı da dahil olmak üzere yeniden yapılandırma planlarını düşünüyor. Yönetim kurulunda Maserati’nin geleceği konusunda görüş ayrılıkları olmuştu. 2024’te satışları yüzde 50’nin üzerinde düşen marka, geçen yıl 260 milyon Euro zarar açıklamıştı.

ABD’li devlerden TCMB tahmini: Faiz indirimi temmuzda başlayacak!

TCMB’nin faizleri sabit tutmasının ardından Citi ve JPMorgan’dan dikkat çeken analizler geldi. JPMorgan, Merkez Bankası’nın Temmuz’dan itibaren her toplantıda 250 baz puan faiz indireceğini öngörürken; Citi, 2025 enflasyonu için yukarı yönlü risklere dikkat çekti.

Konut fiyatlarında yükseliş mayısta enflasyonu geçti

Konut fiyatlarında yükseliş mayısta enflasyonu geçti